Datum objave: 9. srpnja 2024.
Kategorija: Prevencija

Program emocionalne pismenosti

Program je namijenjen učenicima 2. i 3.razreda, a provodi ga školska psihologinja. 

 Razvoj emocionalnih kompetencija unaprjeđuje razrednu klimu; učenici razvijaju vještine slušanja i usmjeravanja pažnje, odgovornosti i predanosti u radu, načine kontrole impulsa i nošenja s događajima koji ih uznemiravaju; razvijaju sposobnost prepoznavanja osjećaja kod sebe i drugih, empatiju, sposobnost upravljanja emocionalnim reakcijama ili strategije upravljanja sobom, ublažavanja vlastitih neugodnih doživljaja i tolerancije na frustraciju.

S učenicima se kroz radionice prorađuju primarne emocije tijekom 2. razreda, a u 3.razredu se rad nastavlja kroz Program emocionalnog opismenjavanja  (autori programa: Marvin Maurer & Marc A. Brackett 2004.) čiji su ciljevi unapređenje emocionalne pismenosti – razvijanje socijalne i emocionalne kompetencije (prepoznavanje i upravljanje emocijama, empatija, prosocijalno ponašanje, asertivno ponašanje…). Program je strukturiran na način da se radionica sastoji od 6 koraka: 1. uvođenje riječi za imenovanje osjećaja (povezivanje s osobnim iskustvom) 2. skica – simboličko predstavljanje riječi o/ 3. povezivanje sa stvarnim svijetom 4. razredna diskusija 5. povezivanje s vlastitim/obiteljskim iskustvom 6. kreativno pisanje – ugraditi riječi u kratki esej.

Pročitajte još

Važna obavijest

U razdoblju do početka nastave 7.1.2025 na prijedlog ravnatelja sastat će se Učiteljsko vijeće, Vijeće roditelja i Školski odbor te donijeti potrebne mjere s ciljem poboljšanja sigurnosne situacije u svim objektima OŠ Jordanovac.

Pročitajte više

Potreseni tragedijom koja se dogodila u OŠ Prečko izražavamo duboku sućut i žaljenje. Učenici i djelatnici OŠ Jordanovac

Pročitajte više
Skip to content