Osnovna škola Jordanovac

Datum objave: 2. travnja 2025.

Međunarodni dan dječje knjige u knjižnici

Svake se godine u svijetu 2. travnja obilježava Međunarodni dan dječje knjige. Kao datum obilježavanja odabran je rođendan Hansa Christiana Andersena.

Međunarodni odbor za knjige za mlade (International Bord on Books for Young People – IBBY), neprofitno je udruženje koje obilježava ovaj događaj od 1967., a svake godine pokrovitelj je jedna od članica koja osmišljava poruku i poster za sve sekcije. Ove godine, 2025., to je IBBY Nizozemska, a naslov poruke za Međunarodni dan dječje knjige je Jezik slika. Poruku je napisala Rian Visser, a poster je likovno osmislila Janneke Ipenburg.

Sloboda mašte središnja je tema Međunarodnog dana dječje knjige za 2025. godinu. IBBY vjeruje da će poticanje mašte doprinijeti međusobnom razumijevanju i toleranciji.

U našoj školskoj knjižnici knjižničarka je organizirala povodom Međunarodnog dana dječje knjige susret u kojemu su učenicima 1. razreda učenice viših razreda čitale ulomke iz njima dragih dječjih knjiga te su potom vodile razgovor s učenicima o čitanju – važnosti i ljepoti čitanja u našim životima.

Učenice Helena Smojver (4. b razred), Marta Pejić (6. a razred) i Lota Šalamon (8. c razred) čitale su učenicima ulomke iz knjiga Miševi i mačke naglavačke, Maša i ljeto i Pastele u štrajku, a potom su predstavile što njima znači čitanje, kakve knjige vole čitati, čitaju li ljeti i kakve knjige čitaju u slobodno vrijeme. Učenici prvih razreda pažljivo su slušali naše čitačice te im potom postavljali razna pitanja na koja su čitačice rado odgovarale.

Fotografije možete pogledati u našoj Foto-galeriji.

Anđelka Golub, školska knjižničarka

Pročitajte još

Izložba jaslica

Izložba jaslica

Ove školske godine učenici šestih razreda izrađivali su jaslice od različitih materijala, različitim tehnikama. Bilo je papira, kartona, stakla, drveta, stiropora, plastike, glinamola i plastelina. Učenici su pokazali iznimnu kreativnost i stvaralaštvo. Jaslice su se...

Pročitajte više
Skip to content